יעדים פופלאריים לנופש בצפון

אטרקציות בצפון למבוגרים

יעדים מומלצים לנופש בצפון – ישנם אינספור מקומות מרהיבים ומרתקים בצפון, כל אחד והסגנון שלו.

רוצים לדעת מהם היעדים הפופולאריים ביותר באיזור הצפון לטיולים ונופש? לרשותכם כל המידע בנושא. 

הגליל התחתון ועמק יזרעאל

גן גורו

גן גורו המפורסם, הראשון מבין היעדים המומלצים לנופש, נחשב בין האהוב לאטרקציות בצפון למבוגרים ולמשפחות בכלל. כיאה לשמו, הוא מוקדש לחיות האוסטרליות כמו קנגורו, קזאר, אמו, תוכים ועוד. השוס הוא שהקנגורו מסתובבים ברחבי הגן באופן חופשי ותוכלו ללטף אותם ולהאכיל. אם אתם נמצאים בנופש זוגות באיזור, בהחלט שווה לבקר.

יער הקופים

במושב יודפת בפאתי חורשה נמצא יער הקופים המפורסם אשר מכיל בתוכו קופים שאותם הצילו מרחבי העולם מעולם אכזר של ניסויים, והביאו ליער לתנאי מחייה טבעיים ככל הניתן.

ביער שוכנים ומסתובבים חופשי קופים מסוגים רבים מרחבי העולם, לצידם גם תמצאו עיזים, סנאים וצבאים שניצלו גם כן.

פארק המעיינות

פארק בגלבוע שמרכז בתוכו גם אתרי טבע לטיול וגם מעניינות מרהיבים ביופיים. לנחלים אלו ניתן להגיע ברגל ואפילו באופניים. יש במקום חורשת אקליפטוסים ועין שוקק שהמים ממנו זורמים לבריכה המוקפת עצים מדהימים שמעניקים צל לאיזור, שניתן לישון ולנוח בו בנופש שלכם.

הגליל המערבי

ראש הנקרה

שמורת הטבע המפורסמת נמצאת בצוק תלול מאוד בין סלעים סדוקים, אשר הרחיבו עם הזמן הגשמים ומי הים. בשמורה ישד מסלול הליכה לכל אורכו וניתן לרדת את הדרך חזרה ברכבל. ראש הנקרה הוא בין היעדים הפופולריים לאטרקציות בצפון למבוגרים.

אכזיב

כשיוצאים לנופש ומחפשים יעדים מומלצים לנופש בצפון המשלבים אטרקציות למבוגרים – כדאי בהחלט לבקר בחוף אכזיב, הנמצא קרוב מאוד לעכו ונהריה והוא בין החופים היפים ביותר בארץ. בחוף תמצאו חול רך וכורכר לבן ונעים, שם שוכנים צבי הים והסרטנים המקסימים שניתן לשחות ביניהם. מומלץ לטייל ברגל על החוף עד לראש הנקרה לחוויה במלואה

עמק החולה והגליל העליון

אגמון החולה

אגמון החולה הנמצא בעמק הוא בין אתרי הצפרות המופלאים ביותר בארץ, אשר מושך אליו בעונות הנדידה עשרות אלפי ציפורים ועליהם ניתן לצפות מהמקום. ציפורים רבות ובעיקר העגורים, מגיעות לעמק מדי סתיו ונשארות במהלך החורף ועד האביב, במהלכו הן עפות בחזרה לאירופה. בין סוגי הציפורים תוכלו למצוא חסידות, ברווזים, דאות, אנפות ועוד. מקובל לטייל בעמק באופניים ולעצור בנקודות הצפייה בעונת הנדידה.

צוק מנרה

במנרה תוכלו למצוא שלל של אטרקציות בצפון למבוגרים, בעיקר פעילויות אתגריות כמו סנפלינג, קירות טיפוס, מגלשת הרים, בנג׳י ומסלול רגלי או אופניים. לחובבי האקסטרים, צוק מנרה מתאים בתור יעד נופש לכלל הגילאים, חברים וגם זוגות.

חוף האון

אם אתם חושבים על אטרקציות בטבריה, כדאי לבקר בחוף האון. שם תמצאו אטרקציות בצפון למבוגרים ופעילויות אתגריות כמו סאפ, טיול ריינג׳רים שמיועד לרביעיות וגם זוגות, קיאקים ושייט.

רמת הגולן

אתר החרמון

הר החרמון הוא הגבוה ביותר בארץ וגובהו מתנשא עד 2236 מטרים. זהו בין אתרי האטרקציות בצפון למבוגרים הפופולריים ביותר, וגם נופש למשפחות וזוגות. באתר החרמון תוכלו למצוא מגוון אטרקציות בצפון למבוגרים ביניהן פעילויות אתגריות כמו מזחלות אקסטרים, גלישת סקי, סנובורד וגם בית ספר לסקי. מעבר לזה ניתן לשחק ולהשתעשע בשלג של החרמון סתם כך ולעלות לטיול ברכבל במהלך הנופש.

עם זאת, אתר החרמון לא פופולרי אך ורק בחורף אלא גם בקיץ ניתן לעשות בו טיול מקסים. אם תעלו ברכבל לנקודה הגבוהה ביותר, תוכלו לצפות על כל הנוף שסביב, לגלוש באבובי קיץ במורד ההר ולגלוש במזחלות גם כשאין שלג. כמו כן, לאוהבים ניתן לקיים טיולים רגליים וטיפוס במעלה ההר.

יער האיילים

יער האיילים הנמצא במושב אודם הוא יעד מושלם לאטרקציות בצפון למבוגרים. האיילים באתר מסתובבים בחופשיות ברחבי היער, לצד צבאים ויעלים. תוכלו לסייר גם רגלית וגם ברכב חשמלי המוצע ברחבי הפארק.

יער אודם

מעבר לקטיף המפורסם של פירות היער שבמושב אודם, תוכלו למצוא גם את היער שמכיל המון אטרקציות בצפון למבוגרים, זוגות ולכל המשפחה. פינות ליטוף רבות לכל הגילאים לצד משחקיות, טרמפולניות וג׳ימבורי לפעוטות. כמו כן, תוכלו להנות מפעילויות כמו קרטינג עם פדלים, אבובים ולחובבי האקסטרים גם מסלול אתגרי עם אומגה.

למידע נוסף ראו גם: אטרקציות למשפחות

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן