ימי גיבוש וכיף לעובדים

ימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש וכיף לעובדים

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר חברות השומרות על המסורת לימי גיבוש וכיף לעובדים ולא בכדי

התרומה של ימי גיבוש וכיף הינה עצומה עבור החברה בכלל ועבור העובד בפרט.

בעבר רק חברות גדולות, ארגונים עצומים וחברות "היי טק" היו מקיימות ימי גיבוש לעובדים, מאז ועד היום עברו הרבה מאוד שינויים והיום כל בעל עסק בין אם העסק גדול ובין אם העסק קטן יודע את החשיבות של קיום ימי גיבוש וכיף לעובדים שלו.

ימי גיבוש וכיף לעובדים עם ילדים

ימי כיף לעובדים וותיקים בחברה או בארגון מעניקים להם תחושת שייכות למקום העבודה שבו הם עובדים,

זה מאפשר להם להרגיש מוערכים ממקום עבודתם, ממנהליהם ומבעלי החברה.

הערכים שתרצו להטמיע לעובדים שלכם

אלו ערכים חשובים ביותר שצריך להעניק לעובדים וותיקים שכן הם לא מובנים מאליהם וזה מחזק להם את המוטיבציה והמחויבות למקום העבודה.

בעבור עובדים חדשים בארגון כזה או אחר, הגיבוש הוא הזדמנות טובה ביותר ליצור קשרי עבודה עם עובדים שאינם מכירים, עם עובדים שיש ביניהם עבודה שוטפת טלפונית או תמיכה במחשבים והם לא יודעים מי האנשים היושבים מאחורי אותו קו טלפון או מאחורי אותו מסך מחשב.

ביום גיבוש לעובדים, העובדים שנכנסו לחברה בחודשים או אפילו בשנה האחרונה ישנה הזדמנות פז להכיר את הנפשות הפועלות בארגון, ליצור חברויות עבודה חדשות וכל אלו יחד מעניקים לעובד הטרי או החדש יחסית להשתלב במקום העבודה, להרגיש יותר מקורב מה שיוצר באופן ישיר את החיבור של אותו עובד למקום עבודתו וגדיל את מחויבותו לחברה המתחשבת בעובדיה.

ימי גיבוש לעובדים לא חייב להתקיים רק כשכל עובדי החברה נמצאים בפעילות, ישנם מקומות עבודה המעוניינים להעניק ייחס יותר אישי וממוקד ועורכים יום גיבוש לצוות עובדים מצומצם יותר.

כמו מחלקה המעוניינת להעצים את הקשר בין עובדי המחלקה, אם ישנה פריסה ארצית לאותה החברה הם יכולים להתמקד בצוות אזורי כזה או אחר לדוגמא צוות חדרה או צוות גוש דן.

ימי גיבוש וכיף לעובדים הפכו עם השנים להיות מאוד פופולריים בעסקים קטנים, גדולים, מסחריים ופרטיים.

החוויה שימים אלו מעניקים לעובדים תורמים ישירות לעבודה השוטפת בחברה ומעניקה לעובדים זריקת אנרגיה להמשך עבודה מהנה, איכותית ומועילה לחברה.

ישנם חברות רבות שיודעות לספר בצורה עצמאית מבלי לערב חברת תיירות גדולה כגון רייזר הצפון, יקב אדיר, אמסלם טורס והמטייל..

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן