איך לבחור צימר בצפון

כשמתכננים חופשה בצפון, לרוב זה יכול להיות בעקבות אטרקציות מסוימות שרוצים לקחת, או סתם להתרפק על הנוף הצפוני של ארץ ישראל. המון אנשים נוטים לבחור בחופשה צפונית, בעקבות הנוף היפיפייה שנשקף מבתי האירוח, המלונות והצימרים בצפון. בנוסף בצפון קיימות אטרקציות שלא ניתן למצוא בשאר הארץ, כמו הר החרמון המושלג, שייט עם קיאקים במורד הנהר, או אפילו רכיבה על סוסים בשילוב הנוף הצפוני. אז לא משנה מה הסיבה שבעקבותיה בחרתם לצאת לחופשה בצפון, הנה כמה דברים ששווה לכם לבדוק לפני שאתם מזמינים צימר.

מיקום הצימר

מיקום הצימר תופס חשיבות רצינית ברגע שזה מתקשר לקרבה לאזור האטרקציות שלכם. אם החופשה שלכם כוללת מגוון אטרקציות, תרצו לבחור בצימר שקרוב יחסית אליהם ולא מצריך נסיעה ארוכה בהלוך ובחזור, כשאתם כבר עייפים. מצד שני, אם החופשה שלכם מורכבת מלילה בודד בצימר, שמלווה בנסיעה לאטרקציה ביום שלמחרת ואחריה חזרה לבית, אולי כדאי לבחור באטרקציה וצימר קרובים לבית יחסית, כי קחו בחשבון שנסיעה ארוכה לאחר פעילות, יכולה להיות מאוד מעייפת ומתישה. מיקום מעולה יכול להיות צימר בראש פינה, שנמצא בצפון היפה, אך קרוב מספיק למרכז ולשאר חלקי הארץ.

צימר ידידותי לבעלי חיים

כשמדובר בחברים על ארבע שלנו, אנחנו תמיד רוצים את ההכי טוב עבורם. אנשים נוטים לוותר על חופשות בארץ ובחו"ל, רק כי הם מתקשים למצוא מישהו שיהיה אחראי על חיית המחמד שלהם, או למצוא פנסיון אמין לחיות בית. לכן אם זה חשוב לכם ואתם מזדהים עם הבעיה, אולי תשמחו לדעת שקיימים צימרים בארץ שמאפשרים הגעה עם בעל חיים. תבדקו עם בית העסק לפני ההגעה, מה הגודל המותר של בעל החיים, האם יש אזור מותאם במתחם לעשיית צרכים, וציינו בפניהם מראש, אם תרצו לוותר על ניקיון החדר בזמן שאתם לא שם, כדי למנוע אינטראקציה של עובדי המקום עם בעל החיים.

בדקו המלצות על הצימר

למי לא יצא לסגור חדר בבית מלון, בית הארחה או צימר, להתרשם מהתמונות, להגיע עם ציפיות גבוהות ולהתאכזב בפועל. לכן מאוד חשוב לקרוא המלצות אמיתיות של אנשים שכבר ביקרו במקום, ולראות מה הדירוג שמקום האירוח קיבל. לא תרצו לשלם ממיטב כספכם, רק כדי להגיע ולגלות שהניקיון במקום מזעזע, או שחלק מהאבזור שהובטח לכם בפירוט החדר לא קיים בכלל. בנוסף בחופשות בצימרים, תמיד כדאי לשמוע חוות דעת על המארחים שלכם, ולוודא שהם באמת נעימים ונענים לדרישות הבסיסיות של האורחים שלהם.

אבזור הצימר

אם סוג החופשה שלכם הוא בטן גב, ואתם לא מתכננים לצאת יותר מידי מהצימר, כדאי שתבדקו מה כלול בצימר עצמו ובמה הוא מאובזר. אם אתם מתכננים לשהות שם גם לארוחות צוהריים, תבדקו שיש מטבחון, מיקרוגל ולפחות כלים בסיסיים להכנת קפה או תה, כולל קומקום כמובן. מבחינת שאר האבזור בצימר, לחופשה מהסוג הזה, אולי כדאי לבחור בצימר עם ג'קוזי בחדר ובריכה חיצונית ,כדי שתוכלו להעביר את הזמן שלכם במתחם בכיף ובנעימות, ולצבור זיכרונות טובים מהמקום.

פעילויות במתחם

עוד דבר שחשוב לבדוק, אם סוג החופשה שלכם הוא בטן גב ואתם ממש מעוניינים להתפנק, כדאי לבדוק האם מקום האירוח מציע שירותים נוספים בתשלום. לדוגמא ארוחות בוקר או ערב, שירותי ספא וסאונה. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בצימר שמכיל את כל הפעילויות שתרצו לחוות מהחופשה, ושלא תצטרכו לצאת ממתחם האירוח בשבילם. בנוסף קיימים צימרים היום, שהספא שלהם נחשב מאוד פופולארי, עד כדי כך שאנשים מגיעים למתחם האירוח אפילו רק בשביל יום בספא. זה לדוגמא, צימר שממש שווה להזמין, אם אתם מעוניינים בספא במהלך החופשה שלכם.

תבדקו לגבי דילים

לפני שאתם סוגרים עם מקום האירוח, תבדקו האם קיימים דילים שווים במקום. לעיתים למקומות אירוח שיש בהם אתרי ספא, קיימים דילים באתרים חיצוניים, שמציעים ספא פלוס כמה לילות במקום האירוח, וכדאי לכם לברר על זה. העלות יכולה להיות תוספת בסיסית, אבל כלול בתוכה גם את שירותי הספא. בנוסף לחלק ממקומות האירוח, יש הנחה מסוימת לאלה שסוגרים דרך האתר שלהם, אז תמיד כדאי להיכנס ישירות לאתר של הצימר ולבדוק שם האם יש דילים, או הנחה מסוימת שהם מציעים.

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן