מה כדאי לעשות עם הילדים בטיול בדרום

אטרקציות בדרום הארץ עם הילדים

אנחנו יוצאים עם המשפחות שלנו לטיולים כל ימות השנה בארץ, אם בחרתם לצאת ליום כיף למשפחות בדרום, אנחנו ניתן לכם כאן את 5 האטרקציות המעניינות ביותר לבקר בהם. אז בואו ישר נקפוץ למים.

טיול למעיינות

בגן הלאומי אשכול שבנגב המערבי נמצא מעיין עין הבשור, לאורך כל השנה ניתן לרחוץ בו גם בימי הקיץ החמים. בגן הלאומי תוכלו ליהנות ממדשאות רחבות, צמחייה מרובה, מסלולי אופניים ופינות פיקניק למנגלים. תוכלו לבלות שם יום שלם עם קבוצת חברים ומשפחות.

יעד מהנה במיוחד נוסף תוכלו למצוא בשמורת עין גדי והוא נחל דוד, ישנם מסלולי ההליכה רבים, חלקם מתאימים ליום כיף למשפחות עם ילדים וחלקם מתאימים למטיבי לכת. הנחל עובר בין מפלים, צמחייה מדברית ובריכות וניתן לרחוץ בבריכה הגדולה. המסלול בעל נופים מרהיבים ובשלב מסוים בדרך ניתן לחזות במראה המרהיב של שרשרת מפלים. כמו כן ניתן לעשות את הטיול עם מדריך על רייזרים.

קטיף לכל המשפחה

שדות חקלאיים תמיד ריגשו והרהיבו ביופיים, החיבור לאדמה והקטיף העצמי מהנה להורים ולילדים כאחד. תכלו למצוא בדרום שדות רבים של חקלאים המאפשרים קטיף עצמי, ישנם שדות תותים, שדות של גזר או קטיף עגבניות. תחפשו לפי העונה בה אתם מטיילים את הקטיף הזמין לאותה העונה ותוכלו ליהנות ביום כיף למשפחות עם חיבור לטבע.

פינות חי וליטוף

קיבוצים ומושבים מאפשרים לכם להגיע אליהם וליהנות מפינות החי שלהם, ישנם קיבוצים שניתם ללטף ולהאכיל את בעלי החיים, ליצור בפינות היצירה שלהם וממש להעביר יום חוויתי לכל המשפחה. למבוגרים ישנן פינות ישיבה נחמדות בהן הם יכולים ליהנות מקפה או ממנוחה בצל, אפילו סתם לשתות ביקב יין אדום או לבן.

אומנות

באזור הדרום פזורות להן הרבה מאוד גלריות המזמינות אתכם עם הילדים ללמוד מהו החומר, לחוש אותו וליצור ממנו יצירה אישית שלכם. פעילות נפלאה לילדים ליצור לצייר ולצבוע. חפשו באינטרנט את הפעילות שאתם מעוניינים להעשיר את ילדכם כמו פיסול בקרמיקה, פיסול בנייר, ציור ותאמו מראש את הגעתכם.

מסלולי רכיבה על אופניים

ישנם מסלולי רכיבה על אופניים מרשימים ומהנים לכל המשפחה, תוכלו להגיע לאחת מנקודות השכרת האופניים, להשכיר מהם את האופניים ולצאת למסלול מהנה עם כל בני המשפחה. ישנם מסלולים בדרגות קושי שונות וניתן להתאים את המסלולים לפי הכושר של המטיילים.

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן