המדריך לבחירת צימרים בצפון

חיפשתם אחר מדריך מציאת ובחירת צימרים בצפון, מצאתם אותו. מדריך מציאת צימר עושה סדר בבלגן אחת ולתמיד: כיצד מאתרים את הצימר המושלם בארץ רוויה וגדושה במתחמי נופש? הנה כל הפרטים עבורכם, מציאת נופש לזוג, משפחה או קבוצה.

בין אם אתם זוג או משפחה, אתם רוצים להנות מהצימר המושלם בסוף השבוע הקרוב. ואם כך, אז צריך לדעת כיצד לבחור את הצימר הזה. ישנם צימרים בדרום, כמו כן בצפון ואפילו במרכז הארץ. כל עוד אתם מעוניינים להנות מנופש מושלם, כמובן שיהיה חשוב לברר את כל הפרטים מראש. אז אנחנו נתחיל עם ה-FACILITIES שיש בכל צימר, או במילים אחרות – סוגי מתקני הנופש.

אילו מתקני נופש יש בצימרים בצפון?

כל צימר בצפון יציע לכם מתקני נופש מסוגים אחרים. ישנם צימרים בצפון עם סאונות יבשות, כמו כן צימרים בצפון עם בריכות מחוממות. צימרים בצפון גם לפעמים יציעו לכם בריכה מול הכנרת, במיוחד אם הלכתם על יישוב חד נס. בסופו של דבר, כדי למצוא את הצימר המושלם, צריך גם לדבר על הלוקיישן שלו.

בלא מעט מקרים, מתקני הנופש בצימר יהיו תלויים בלוקיישן של מתחם הנופש עצמו. למשל, צימר מול הכנרת עשוי להציע לכם בריכה פרטית מול הכנרת. צימר מול החרמון יכול להציע לכם סאונה, או אפילו חמאם טורקי. בואו באמת נדבר על העניין של לוקיישן מומלץ לצימרים. איפה הכי מומלץ להתארח?

בחירת לוקיישן או יישוב לצימר בסופ"ש

ישנם לא מעט יישובים בצפון עם צימרים באמת מהממים, כולל למשל ביישוב מעלה גמלא. מעלה גמלא נמצא ממש מעל הכנרת, והוא נחשב אחד היישובים הגבוהים באזור סובב הכנרת. הנוף הנשקף מהיישוב הזה פשוט מהמם, מומלץ מאוד לביקור.

מעבר למעלה גמלא, ישנם עוד עשרות יישובים בצפון הכוללים בתוכם מתחמי נופש נפלאים. בין אם אתם מתארחים בתור זוג או משפחה, כדאי לבחור נכון את הלוקיישן, או את היישוב. בחלק ממתחמי הנופש גם תוכלו להנות מנופים מרהיבים שנשקפים מהצימר עצמו. למשל, צימרים באזור החרמון. מדהים. ואם אתם כבר באזור של החרמון, מומלץ לבקר ביישוב מג'דל א-שמס.

כמה עולה צימר בממוצע?

מחירים של צימרים משתנים בהתאם לאופי הצימר, ליוקרתיות שלו ובהתאם למתקני הנופש. באופן כללי, בהחלט אפשר לציין כי צימר ללילה יעלה לכם בין 700 ₪ ל-1,500 ₪. שימו לב, חשוב לדעת כי המחירים יקרים יותר בסופ"ש.

אם אתם רוצים להתענג על סופ"ש מהסרטים בצימר מהמם, חשוב לוודא את כל הפרטים מראש.  אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל המארחים שלכם, בעלי הצימרים. בדרך כלל הם יוכלו לתת לכם את כל המידע הרלוונטי לכם. ואל תשכחו לקחת אתכם בגדי ים, בחלק גדול מהצימרים ישנן בריכות מחוממות. הן מתאימות לקיץ וגם לחורף.

תושבי איזור הצפון ורוצים להרגיש צימר בבית? התייעצו עמנו בנושא בניית בריכות שחייה ביתיות בצפון. למידע – לחצו כאן.

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן