4 האטרקציות הכי מבוקשות לימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים - אטרקציה לנד

ימי גיבוש לעובדים – כל חברה מוציאה את עובדיה לפחות פעם בשנה ליום גיבוש לעובדים או יום כיף לעובדים.

בסופו של דבר מטרת אותו היום להעניק לעובדים חוויה מהנה ולהודות להם על עשייתם בחברה. בנוסף היום הזה הוא לחבר בין אנשים שונים בחברה, בין החדשים והוותיקים, בין צוותים שונים וכן הלאה. במאמר זה נסקור את 5 האטרקציות המובילות של השנה עבור ימי גיבוש לעובדים.

טיולי רייזרים / טרקטורונים

בארץ ובעיקר בצפון היפה פזורים חברות המספקות שירותי רכיבה על רייזרים. עם כלי השטח הללו תוכלו לחוות את תנאי השטח בצורה המקסימאלית, להגיע למקומות נדירים ומהממים ביופיים לשלב פעילויות כמו ארוחה בטבע או טעימות יין ביקב באזור. בטיולי רייזרים בצפון אתם הנהגים, החוויה אפילו משעשעת יותר כשחברי הקבוצה משתפים פעולה. זו חוויה יוצאת דופן שמעלה את האדרנלין לכל המשתתפים ומגבשת בין אנשי הקבוצה.

טעימות יין ביקבי ישראל

יקבי ישראל איכותיים וכל אחד שונה מהשני לו, אשכולות הענבים מושפעים מתנאי מזג האוויר, מהאדמה בהם הם גדלים ואופן הטיפול בהם. כל כרם מטפל בענביו באופן שונה וכך אנחנו מקבלים חוויות שונות ומגוונות מכל יקב שנבקר בו. אחת התחנות המבוקשות ביותר לימי גיבוש לעובדים, ביקור ביקב. במהלך הביקור ולאחריו האווירה הופכת לקלילה יותר, מה שמאפשר לצוותים שונים להכיר ולהגדיל את המעגל החברתי בעבודה.

שייט קיאקים

רוב מסלולי הקיאקים יוצאים מהאזור הצפוני של נהר הירדן, כך שאם אתם מתכננים יום גיבוש בצפון זו בהחלט אחת החוויות הספורטיביות. נקודה אחת שיש לקחת בחשבון בפעילות זו, השייט מתאים לימי הקיץ, ימי החורף ישנם מקומות סגורים ולמען האמת, אין הרבה המעוניינים להירטב בימי החורף הקרים.

מופעי סטנדאפ מיוחדים

אומרים שצחוק משחרר, ואכן הוא כזה. בחרו לכם מופע מיוחד המשלב הומור שגורם לכאב בטן מרוב צחוק וקיבלתם את המתכון המושלם לחוויה בלתי נשכחת לעובדי החברה. יום כיף לעובדים נחשב למוצלח כאשר הם זוכרים את החוויה שהם חוו גם לאחר מכן. עם מופע על חושי והמלווה בהומור שנון עובדי החברה לא ישכחו.

אם אתם רוצים עזרה לרעיונות עבור יום גיבוש לעובדים? לא יודעים איפה למצוא את מה שאתם מחפשים? השאירו פרטים כאן למטה ואנחנו נחזור אליכם עם כל הרעיונות החמים ביותר.

תוכן עניינים

כן, תשלחו לי הצעות פינוק מיוחדות!

דילוג לתוכן